«Статистика» пәнінен мастер-класс
2012 жылғы 22 қарашада оқытушы Л.А.Сысоевамен 2-84 Б тобында «Статистика» пәнінен «Статистикадағы абсолютті және қатыстық шамалар» тақырыбы бойынша МАСТЕР-КЛАСС өткізілді.
Бұл сабақ ақпараттың технологияларды сабақта пайдалану жоспарында жұмыс тәжірибемен алмасу, педагогикалық технологиялардың түрлі формаларын пайдалану және оқу материалын бекітудің түрлі әдістерін қолдану мақсатында өткізілді.
Үйренушінің танымдық әрекетін жетілдіру оның танымдық қызығушылығын дамытпай қиын ғана емес, сондай-ақ мүмкін емес.Сондықтан да оқыту процесінде үйренушінің танымдық қызығушылығын оқытудың маңызды мотиві ретінде және жеке тұлғаның тұрақты қасиеті ретінде және де оқытуды тәрбиелейтін мықты құрал, сондай-ақ оның сапасын арттыру ретінде жүйелі түрде дамытып, бекітіп отыру қажет.
Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде оқытудың сапасын арттырудың маңызды мәселесі оның шекті тиімділігін қамтамасыз етуге рұқсат беретін оқу процесін ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін іздеу болып табылады.
Үйренуші оған ұсынылатын білім не үшін қажет екендігін сезіну қажет.Міне сондықтан да оқытуда мотивтерден мақсаттымәселелерге, ал олардан мазмұнға бағытталу керек.Сондықтан да сабақ басталар алдында оқытушы үйренушінің алдына осы немесе басқа тақырыпты «не үшін» оқып-білу қажет деген сауал қалды.
Кәсіптік білім берудің жүйесін жаңғырту өмірмен, қоғамның, жұмыс берушінің, жеке тұлғаның талаптарымен астасқан.Бұған:кәсіптілік, құзыреттілік, жоғары интеллектуалды деңгей жатады.
«Статистикадағы абсолютті және қатыстың шамалар» сабақ тақырыбын ашуда оқытушымен танымдық әрекетті жетілдіру мақсатында оқытуға түрлі амалын табу, модульді технологияның элементтері, білімнің алдын алатын жартылай-іздестіру әдісі, конкурстың элементтері, интербелсенді оқыту пайдаланылған.
интербелсенді оқыту осы сабақты өткізуде негізгі әдісі болып табылады.Интербелсенді тақтаны пайдалану ғылымның, өзектілік, көркемділік, жетімділік, тәжірибелік тәжірибені көрсету және басқа да қазіргі заманға сай сабақтың басты талаптарын сақтай отыра оқу материалын толық көлемде көрсетуге мүмкіндік берді.
Әдістердің жүйесін және оқыту құралдарын пайдалану сабақтың дәстүрлігін өзгертеді, әдістеменің негізгі элементтерін сақтауды талап етеді, бұлардың қатарына оқу материалын белсенді түрде қабылдауға үйренушіні дайындау, сұрақтар мен шығармашылық тапсырмаларды қою, бекітудің түрлі формаларын жүргізу енеді.
Осындай тіл табу оқытушы мен үйренушінің еңбегін интенсивтендіру, педагогтың мүмкіндігін ұйымдастыруы, тәрбиелеуші, ақылгөйші ретінде арттырады, оны сабақтардағы техникалық жұмыстың үлкен көлемнен босатып, шығармашылыққа уақытты арттырады.
осы ретте белсенді оқытудың технологиясы оқытушының сабаққа белсенді дайындалуын талап етеді, алайда талпыныстың шығындары сабақтардың аса жоғары тиімділігімен жабылады, оқытушының шығармашылық әлеуетін арттырып, үйренушінің оқуға деген қызығушылығын арттыра түседі.